Sunday, June 27, 2010

Movies Time:D

     Girlfie in SkyDeepBlue
Today's Preview:
well, it seems that im went to mines wonderland with ma girlfie Ayumi & ma bestie Heydy Frank.hahah ^^

we watched about toy story. nahh, long story then i cut simple. well,bout this episode i just type in malay la huh cuz it seems hard 4 me to make ma grammar good. then i just type in malay yahh:D

hehe, well start date patut kul 13.00 but kami berlepas kul 15.30. haha, driver ade hal ke gombak patah balik kesini lambat la an. haa, ayumi da mula membebel kat aku mcm aku ni tukang bwk kereta pula. kalau aku ade kereta aku bawak la ayumi sygggg.haha,then, dah okay semua tunggu mamat hot ni dtg bwk motor ksygn dia.haaa, aku pun text2 dia tk reply. call toot toot je. cm s**t lah ann. haha then dia text aku dia kata dia dah smp. then okay.

 kitaorg tunggu movie bermula pukul 4.30. tunggu2 then masuk cinema scene yg kecik punya. bukan yg besar harga sama . itupun sbb abg tukang tiket tu kata 3 org je . maklum kitaorg first customer an.haha, yg grand punya takda seat. ade pun jauh punya.hahaha, malaas ah nak ddk jauh2. then dah dpt tmpt semua tgk toy story. well it seems fun n makes ppl laugh n sad. ade babak2 yg sedih smp aku nak ngs tak jadi ngs . ahha, yg lagi 2 tu mmg nangis ah an. haha lupa nak bwk tisu or sapu tgn utk mereka . tp dorg enjoy ah tgk. tu yg aku suka tu^^

mmg best lah kalau korg tgk.hehe, aku suka.habis pukul 6.15 byk moral values kot.then cerita balik nk balik g berasap jab. tp tk jadi sbb kedai bukak kul 8. 7 takpa lg. ni mmg tk smpt sbb ayumi tak boleh balik lmbt ah.kang kena pancung ngn mak dia habis spoil . hahahaha, so tak jadi merana ah kejab tp buat idea baru minx ayumi belanja mkn lagi ah panas an minah ni. tapi  dia senyum takda niat buruk la tu.haaa,haha .

then kitorg balik. aku slm hadi. slm yg mcm budak2 nigga buat. whoaaa!smp si ayumi pun dah nak nangis tgk aku ngn dia buat cmtu.kata dia sbb dia tak pnh buat g2 dgn kwn2 laki dia.aku diam jelah.haaa, balik kitorg naik bas. turun kat celah jejantas dkt ngn umh aku then jalan kaki tunggu adik aku ambik naik motor hal dia mcm vip ah an ade meeting.grr.haha then jalan2. aku call adik aku suruh ambik. dia odw.then smbil jalan tu aku ngn ayumi gossip & cerita benda bodoh2 ah.

aku sbnrnya tgh biul a. blur kot. hati pun tgh tak sdp.merana & stress jeh pasal lelaki ni haa. malas ah nak cerita. hee, tp dah okay.aku malas nak ambik port sgt. sakit hati kot. haaaa, then g makan kat kedai aman. kedai kwn adik aku . then habis mkn heydy kol .kata dia kat mana , kata dekat kedai mkn dia dtg tiba2. dah mandi ah kiranya. kata dia dia dtg nak bwk g shisha . padahal dah kata tal boleh. sangap kot.

haha, then membebel semua dia okay la . dia kata dia nak lepak ngn aku kat dpn rumah.aku pun okay la an. haa,. then cerita cerita dia pergi.kwn dia ajak . aku pun kata kat dia hati2 .sbb rumah aku ngn dia jauh. sempadan . so lalu highway besar, selalunya dia bwk motor laju dia yg lama tu nao dia bwk motor lc bpk dia. whoaa,bangga ah ? haha, tapa lah.sekali sekala an. apa slhnya.so, bagi aku today okayla. atlease terhibur even hati aku today kena hambur mcm2 ayat dgn mamat2 ni tp aku still boleh cover lagi. aku kena tabah. daaa, itu aja cerita today.esok update lagi,hehe, byebye<3

Hello N Thank You^_^

No comments:

AMEL HLEE BLOGGER OFFICIAL SITE